Feb 18, 2011

Look Of The Day - Cant Think Of Anything





Recycle again!! lately saya tak banyak sangat shopping macam dulu sementelah dah tak bekerja ni kan..haha..Jadi terpaksalah recycle balik baju-baju lama.Baju-baju lama selalunya saya akan asingkan di bilik stor dan susun ikut jenis...sama jugak dengan handbag..saya ni jenis orang yang susah nak buang barang especially baju..Kalau semua nak simpan kat bilik tidur alamatnya memang tak muat laa!!


Last week Mr Kudud ajak saya dinner kat luar...ermm...instead nak pakai beria-ria..baik saya dress up simple sebab dinner kat IOI Mall je kot..haha..Jadi saya pilih chiffon blouse warna pink pemberian mak saya dan padankan dengan skinny jeans Jaspal.Asalnya jeans ni pendek sket..sbb mase beli dulu kaki jeans ni memang berjahit pendek..since saya nak pakai balik jeans ni..saya buka balik jahitan tu..haa..kan dah boleh pakai balik!!

Tak susah rupanya nak recycle balik..ye laa dulu masa zaman free hair dulu,beli baju tak pernah pikir panjang.Main beli je..Sekarang saya belajar macam mana nak recycle baju-baju lama...seronok!Macam main game Mall World kat Facebook.

Selain tuh saya padankan dengan owl necklace yang saya beli kat Cats Whiskers dan shawl dari F Block.Baru-baru ni ada yang bertanya kenapa saya asyik pakai  baju Cats Whiskers je..saya jawab senang je...sebab dulu saya kerja kat Cats Whiskers.Asal ada new arrival je beli dulu...itu tak campur lagi kalau ada sale...semua staff rembat dulu..hehe




Kasut dan handbag pulak...semua baru..haha..saya berjaya jugak membeli mary jane platforms idaman..Yang ni saya beli kat Forever 21..dulu saya pernah suka satu platform kat Topshop tapi mahal sangat..haha..Handbag pulak hadiah dari Mr Kudud...vintage inspired dari Zara




What I Wore :

Chiffon Pink Blouse - Dolly (gift from mak)
Skinny Jeans - Jaspal
Owl Necklace - Cats Whiskers
Vintage Inspired Handbag - Zara
Mary Jane Platforms - Forever 21
Striped Multicolour Belt - Bought From a Friend
Plain Shawl - F Block

From Puchong With Love,

5 comments:

Kierra said...

nice style.. love it so much.. really inspire me..

Wani Ghazali said...

seriously, adore ur style ! :)

Liza Razak said...

@kierra : tengkiu so much !!

Liza Razak said...

@wanifierdani : tengkiuu !!

ain'syaa said...

waahh shantik kasuttt .

gorjes la kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...