May 16, 2011

.Coming Soon

(Sticky Post )  
Please Scroll Down For New Entry





46 comments:

hawasumiri said...

so cute.. love it..

puteri ain said...

macam menarik je ni :)

Liza Razak said...

@hawasumiri : tengkiuu !!

Liza Razak said...

@puteri ain : tungguuuuu

syakirahmn said...

bila niii???

;)

Liza Razak said...

@shakey : mayb launch bulan depan..hehe

Puteri Ummi Atilia said...

love your style.. tapi tak berani nak pakai camtu.. =.=

deeya said...

ade baju chumel2 tak akak ?? ^___^

Tulus Sweet said...

auwww..hippie~

Liza Razak said...

@puteri ummi atilia : cuba laa dulu..mana tau sesuai ke..

Liza Razak said...

@deeya : Insya Allah akan ada nanti.Sekarang dalam proses mencari stok.Kalau ada nnt akak upload kat blog ok??

Liza Razak said...

@tulus sweet : tengkiuuu!!

sayangku azida said...

cantik accessories ni, teringin nak pakai...tapi takut anak dok tarik2...

Anonymous said...

Thanks for the useful insight reviews.

My blog:
Meilleur Taux ou taux de Rachat De Credit

Mira Shahidan said...

hye kak liza=) akak cantik. igt tak kawen lg tadi:)

Gayahspears said...

wah... canteknyer... blink2..hihi

najihahfara said...

hai dear..
follow sini juga..thanks ya..
kalau nak beli pashmina yang cantik2 meh kat sini

http://najihahfara.blogspot.com/2011/04/pashmina-limited-stock.html

nur hidayah said...

thanx follow me..u awesome dear..:)

Anonymous said...

Naty tlg jualkan vintage camera yg long necklace....
bolehhhh ta?

Liza Razak said...

@akutetapaku.com :terima kasih sudi singgah kat blog saya ni...saya sudah terjah blog awak pulak..hehe

ARAYANA said...

best2. u jual ke? :)

Liza Razak said...

@sayangku azida : boleh je pakai..tapi husband kena pegang anak...hehe.Tak pon beli rantai yang tak mudah putus

Liza Razak said...

@mira shahidan : dah nak masuk 30 dah ni...tua dah..hehe

Liza Razak said...

@gayahspears : tima kacih !!

Liza Razak said...

@cik najihah : yeay...bestnye!!kejap lagi saya singgah blog awak yerr

Liza Razak said...

@nur hidayah : terima kasih byk2 !!

Liza Razak said...

@lemongrassbeam : owhh yg tuh ek..nnt saya cuba cari ek...

Liza Razak said...

@arayana : a ah...tp dalam proses preparation lagi.bile dah ready,saya upload kat blog ok??

mOon EyEzS said...

Liza...nak mintak maaf...xdan nak tengOk blOg liza arini...

mOon ada tag cOntest yang best..
jOm tengOk
http://tentangboolan.blogspot.com/2011/05/contest-saya-

Leya said...

wow cam best je... =D

mama-arrysyah said...

cantik n cute...
tq folo saya...folo u back..:)

Bunga said...

cuteee...:0

lady-D said...

wahhh..lawanye..rs nak grab dan2 je..hehe

Unknown said...

akak..cepat2 yek. suka tgk ur style. hehe

Yana@Nana said...

yana singh n follow tq follow ya..

Open Closet said...

Hi pretty! we have special promotion for dis May! Grab them while u can!

visit www.thehijabis.blogspot.com

Liza Razak said...

@moon johari : its ok...nanti saya try join ok ??

Liza Razak said...

@leya : nanti bila saya dah upload saya update awak ok??

Liza Razak said...

@mama-arrysyah : tima kaceh !!

Liza Razak said...

@d_la : nanti bila saya dh upload saya update awak yer..

Liza Razak said...

@puternuraqiliah : tengah cuba buat preparation cepat2 ni..hehe.Insya Allah..bila dah siap semuanya,akak update kat awak yerr

Liza Razak said...

@yana @ nana : tengkiuu !!

Liza Razak said...

@thehijabis : hii..i already follow ur blog :)

sugar2 kapas strawberry said...

give me free :)

Ain Atika Zailani said...

cool nih...!!

Daleela said...

salam,
singgah sini & follow you..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...