May 9, 2011

Aksi Kanak-Kanak DI Waktu Petang

Ini merupakan aktiviti Chombee dan Chicken petang semalam...Nama pon haiwan kan..tak de keje nak buat.Apa lagi..kerja nak menjakikan si Chicken je.Ko ni memang keji laa Chombee !!

Ohhh...saya lupa nak bagitau...sekarang saya panggil Chombee dengan nama baru.Saya panggil Mat Chombee!! Tak tau nape..sebab dia ni dah macam kanak-kanak.Tak boleh nak tinggal kejap...meti nak ikut mana saya pergi..Apa saya makan dia pon nak makan jugak.

Meh layan gambar-gambar diorang petang semalam.Saya pon tak de keje jugak nak buat...tak keluar mana-mana  sebab Mr Kudud pon busy kerja..

Apa-pon ini dia sedutan gambar-gambar aksi Chombee mengacau iguana saya,Chicken



Akai jenuh dia ni.Mula-mula pura-pura kais makan....bajet Chicken tak perasan laa tuh..



Chombee : "Ok....nampaknya tuan aku yang gendut tuh tak perasan..boleh laa aku kacau si bodoh ni...hahahaha!! Mesti dia tensen tengok aku bebas berlari-larian dalam rumah....kihkih.Attackkkkkkk!!!!!"




Chombee : "alamak ...si bodoh ni sudah marah !! Lari !!!!"



Chombee : " Kena cuba taktik lain pulak.Tak dapat kacau kat cermin...kat jaring-jaring ni pon jadik laa...janji aku boleh jakikan si bodoh ni...."


Keji je perangai si Chombee ni kan ?

Photobucket




From Puchong With Love....

30 comments:

cikida said...

heheheheh,,comellnyee..nak jugakk,,due2 green kale..=)

zulkoa said...

cute gler..

nurkaloi said...

hahahah alaa comelnyer gaduh2
euww
kaloi takuwt mende2 reptilia nie
~__~'

safurara said...

eeeeiiii ada binatang tu.geliiii.

Anonymous said...

Sgt comeiiiiii. Gmbr pun chantekkk :)

Wani Ghazali said...

sesungguhnye...

sy mmg takut nak pegang haiwan !

even kucing sekalipun..

tak geli ke dgn iguana tu...

berani kan awk... HIHI

ana liyana said...

rase nk culik je chombee akak ni. geram tgk sbb nakal sgt. hahahaha

fadh leyanie said...

walaupun perangai chombee keji ,dia tetap tampak comel lagi kiut

mOon EyEzS said...

kelakar la...hhehehehe...kan dh gelak sorg2...
bestnya ada pet yg kiut2...tp iguana 2...errrr...cikmOon agk seram...

Liza Razak said...

@cikida : tu laa 2-2 warna sama.tapi perangai lain2..hehe

Liza Razak said...

@ubi : tima kacihh !!

Liza Razak said...

@nurkaloii : iguana tuh nampak je ganas tapi manja sebenarnya

Liza Razak said...

@rara pinkmafia : ni mesti takut spesis reptilia kan.dulu saya pon geli gak..tapi sekarang dah suka..hehe

Liza Razak said...

@lemongrassbeam : tima kaceh !!

Liza Razak said...

@wanifierdani : dulu memang takut gile..sekarang dah suka giler..hehe

Liza Razak said...

@ana love apez : culik laa..dah tak x larat nk melayan kerenah budak ni..nakal sangat !!

Liza Razak said...

@fadh leyanie : tu laa...kadang2 nak marah pon tak sampai hati sebab si chombee ni pandai buat muka kiut

Liza Razak said...

@moon johari : diorang ni laa selalu teman saya kat rumah..memang bising laa rumah ni kalau diorang ni ada.tak de laa sunyi sgt saya ni..hehe

alyachan said...

comel la... ;) nice

s h a said...

ekeke...cumeylnye chombee ngan chicken...

Zura Tahir said...

bela iguana...

gadis perkasa said...

comeynye..chombee tue mmg dilepas kat dlm rumah ker,

kesian si chicken tue. hehe

.::TAIKO ::. said...

nakalnye chombee...
sampai skang xphm nape akak pgl iguana tu chicken?
ade ghupe chicken ke kak?
hehhe...

lalink7 said...

alamakk brani nyee bela iguanaa..husz geli nak pgg dia..tp keinginan tue ade..bela burung best kan? hehhe =))

Liza Razak said...

@alya_sygs : tengkiuu !!

Liza Razak said...

@shee : comel tapi nakal

Liza Razak said...

@zura : hehehe....

Liza Razak said...

@ain nadzirah : sebenarnya 2-2 pon lepas gitu je dalam rumah.Cuma aritu kurung chicken kejap sebab asyik kena buli dengan chombee

Liza Razak said...

@epal hirata : chicken tuh kitorang amik nama dr salah satu watak movie hong kong..mase tuh mmg x de idea nk kasi name ape...men belasah je laa..hehe

Liza Razak said...

@lalink7 : kalau awak x berani bela iguana..burung pon boleh ape..comel sgt.tapi die punya nakal kena tahan sikit laa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...