May 31, 2011

Bawak Bekal Pergi Sekolah

Dah lama saya tak prepare lunch box untuk Mr Kudud pergi keje.Dulu masa saya kerja kat Kota Damansara dulu,hari-hari bawak bekal tau.Nak saving laa katakan.Siap bekal Mr Kudud pon saya sediakan.Rajin kan??

Itu semua dulu punya cerita...Sekarang saya sudah menjadi wanita pemalas yang hanya tau main internet je..hehe.Kesian Mr Kudud jadi mangsa kemalasan saya ini..Nasib baik dia tak kisah sebab everytime dia balik keje confirm ada makanan cuma kalau pagi-pagi tuh saya malas sikit nak ke dapur...hehe

Tapi saya akan pastikan saya malas sekejap je..poyo kan  ayat..kihkih.Hari ni tetibe macam rajin sesangat.Makanya pukul 6.30 pagi dah bangun nak prepare lunch box untuk Mr Kudud.Masak benda senang je...daging goreng kunyit
 




Masakan bini Mr Kudud yang pemalas...


Makanya dapat laa Mr Kudud pergi ke sekolah dengan riang pasal tak payah pening-pening fikir nak makan mana...hehe



From Puchong With Love....


7 comments:

. said...

mcm sedap jep ? heheeh . nak jugak bole ? hee ~

safurara said...

liza.u r married?hmm daging tu too oily lah.hehehe

Hani Honda said...

mcm sedap jek even simple..nak! haha

♥MAMASYAZA♥ said...

daging goreng kunyit memang sedap, anak2 akak pun suka

Rina Rahamat said...

sy pon malas nak masak..tp kena masak..tiap hari 2 kali masak..breakfast n luch..dinner paling malas hehe..kalau terlebih rajin buat dessert..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

rase mesti sedap nieh...

zEri sAfEerA said...

bagus 2. kekalkan kerajinan. tehee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...