May 11, 2011

The Chaplin Style




Sekarang ni saya agak teruja dengan 'The Chaplin Style'  Tak susah pon nak mencuba...cuma sesuai atau tak je dengan saya...hehe




Signature dia mudah saja...loose baggy pants (hitam lagi cantik),belt dan top berwarna putih.Sesiapa yang black and white person tuh memang sangat sesuai



Style kan ??





Tak sabar nak cuba nanti...Kalau sesiapa yang memakai hijab tuh memang sesuai dengan style macam ni sebab boleh pakai loose baggy pants.Kalau ada sesiapa yang nak mencuba atau pon dah mencuba gaya macam ni,sila share link anda kat ruang komen bawah ni..boleh jadi sumber inspiration pada saya dan rakan-rakan yang lain ok??


From Puchong With Love...



22 comments:

Anonymous said...

yup, liza. i pon mcm u jugak. teringin nak pakai stlye mcmnie. hee. does it fit me? muahaha. u da tentu la cantik orgnye..:)

eLLa said...

suke jugak..

~ As ~ said...

cant wait to see urs...

deeya said...

kalau dya pkai tah cemane rupenye .. org tnggi okey la kot . huhu ~

Liza Razak said...

@syaficqa hamdan : uishh..saya pon belum tentu sesuai lagi nk pakai mcm ni.tp boleh cuba sendiri2 kat rumah..hehe.kalau ok..saya upload..hehe

Liza Razak said...

@ella : best kan kalau boleh pakai mcm ni..

Liza Razak said...

@~as~ : nanti saya cuba di rumah..kalau ok saya upload..hehe

Saripah Kejora said...

hehe. sama la. tringin tp takot actually. takot dengan fact kalau org keliling pandang pelik :(

tp nk berfesyen

Liza Razak said...

@deeya : ntah laa...saya pon x cuba lagi ni..x tau laa mcm mane rupanya.ntah2 mcm balut nangka..hehe

Liza Razak said...

@fafa punya : tu pentingnya confident..tp kalau baju yang kita jarang jarang pakai,of course x confident kan..kena try byk2 kali ni br ade confident..hehe

Anonymous said...

kalau kena gaya mmg style lah..!

puteri ain said...

tak berani nak pakai.. hehe

MiYOKO SuKi said...

cntik...tp, tak berani nk pakai....hehe....

tggu liza pakai dulu...

kama said...

liza try dululah...sumber inspirasi..mst cun

Aty Fared said...

aritu try dah..tapi asben tak suker..huhu..die kate nampak seluar tu pelik...asben ai meamng susah sikit kaLau ai tetibe nak tukar peshen..:p

alyachan said...

msti nmpk comel kn.. ;)

Liza Razak said...

@zoey zau yah : tu laa...nk kena cuba ni..

Liza Razak said...

@puteri ain : x pe...kalau tak berani..boleh cuba style lain kan?yg ni belom tentu saya sesuai..hehe

Liza Razak said...

@miyoko suki : kena tggu time yg sesuai dulu..hehe..baru boleh cuba

Liza Razak said...

@kama : hahaha..saya pon x de kesempatan nk cuba sendiri lagi ni..huhu

Liza Razak said...

@aty_fared~ : ye ke? dia x berkenan laa kot...husband saya ni pon kdg2 ade gak style yg die x berkenan..kena laa ikut..huhu

Liza Razak said...

@alya_sygs : x tau laa nmpk comel ke..ataupon nampak macam salut nangka..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...