May 16, 2011

Dah Lama Tak Update...

Rasa macam dah seminggu tak update blog...4-5 hari ni saya busy membuat preparation untuk blog online saya.Menyiapkan blog dan macam-macam lagi.Sepatutnya saya update pre-loved saya arini tapi macam tak sempat je sebab last weekend saya busy attend kenduri kawen..hehe.Sowi sangat pada kawan-kawan yang komen dan follow blog saya yang ciput ni.Saya cuba reply komen dan follow anda balik yaa...

Petang nanti saya update apa yang saya buat last weekend...hehe



From Puchong With Love....





19 comments:

Rtp Farra Arisha said...

musim kenduri kawen kottt lately hee.

well, do keep blogging ya sister! :))

Leya said...

lawa la inner tudung tu..
pretty!

flo... said...

plus..blogger probs last friday..lg la x terupdate kam..hehehe...

nice shoot hoo..santek..=p

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nice pic...

zEri sAfEerA said...

saya lagi la. dah sebulan kot x update. anyway, thanx sudi follow blog sy. hehe :D

InaAchik said...

wak... cantiknyer pakai tudung cenggini!

sayangku azida said...

ida pun dah 2minggu tak update blog..sibuk dok siapkan assigment yg bertimbun2 tuy...lani ok sikit kot..

KAMIHIDUP said...

:)

Liza Razak said...

@rtp farra arisha : tu laa..memang kena tinggal blog sekejap..tp x boleh lama2..nnt rindu blog..hehe

Liza Razak said...

@leya : owhh...tima kaceh !!

Liza Razak said...

@flo : tu laa...setiap jam check kot2 ok balik...btw tengkiuu for the compliment :)

Liza Razak said...

@meniti senja : tengkiuu so much :)

Liza Razak said...

@zeri safeera : ye ke?saya 2 hari tak update pon dah susah hati..hehe.nnt saya lawat blog awak lg ok??

Liza Razak said...

@ina achik : sebenarnya sama je...cuma tukar inner je..tu pon pakai balik inner masa kawen dulu...hehe

themalin said...

comelnya kamu! ^__^

Liza Razak said...

@sayangku azida : x pe tuh...assignment lagi penting dari blog tau..hehe

Liza Razak said...

@kami hidup : :) jugak !!

Liza Razak said...

@ciknamr : tima kaceh !!

MiaDiera said...

pretty girl rock:))))heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...