May 3, 2011

The Kutu Lepak (Bangsar Photoshoot Pt 3)



Mari saya perkenalkan ahli kutu lepak @ homeless hari Sabtu lepas.Persatuan ini ditubuhkan atas sebab menunggu Cik Eza bekerja sampai beliau pulang.Kiranya kitorang berkampung kejap kat Telawi Bangsar.Kalau saya jadi homeless...kalau diberi pilihan destinasi pilihan,dah tentunya saya pilih Bangsar....Pasal apa??Haa...Pasal best usha orang kat sana...hehe.Manyak awek seksi woo !!




Ni macam biasa..dah tentunya Mr Kudud,Husband saya.Dia ni memang bajet bookworm...haha.Kalau bawak saya shopping je mesti nak angkut buku.Ntah bila nak bacanya...tak tau laa..Tapi harituh ada jugak time die nak membaca kan..haha




Haaa..ni Mr Zalli.Dia memang manager.Tengok handphone kat tangan dia tuh dah cukup menunjukkan dia ni manager...asyik berkepit dengan handphone je...


Ni laa dia tempat perlepakan kitorang.Macam homeless kan?? Nasib baik tak bawak laptop segala.Kitorang siap plan nak bawak tilam toto lagi...baru nampak macam homeless..hehe




Ini saya..tunjuk kasut je.Malas nak upload gambar sendiri...sebab semua nampak gemuk..haha.keji!!




Dalam banyak-banyak benda...saya jeles satu je Mr Kudud ni.Dia ada hidung terpacak.Nak satu boleh? Boleh blah !!.....balas Mr Kudud selepas itu...kihkih



Gaya terbaru Abang Gomok kitorang....macho kan?? Ni gambar saya ambil bila kitorang menukar port homeless ke Devi's Corner untuk sesi menge'teh' di petang hari.Malam pulak makan di Kelana Jaya yang tak sedap gila dan penuh 'drama'.Apakah drama itu....??


Saya tak nak cerita!!


Ok....sambung ke next entry malam nanti ok...itu pon kalau rajin...:P



From Puchong With Love....





4 comments:

Bidadari Syurga said...

laaa... kenapa duduk tepi tangga...? foto ajakan...? weeeeeeeeee

mOon EyEzS said...

ramainya kutu...boot 2 mmg nice! jeles!

Liza Razak said...

@cik bidadari : hehe..saje nk melepak..sonok gak lepak tepi tangga

Liza Razak said...

@moon johari : ade 3 kutu je sbnrnye..hehe..btw thx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...