May 29, 2011

.The Making Of Pypy.Lamb Studio

The Making Of Pypy.Lamb Studio



Adoii...bila nak upload ada banyak pulak masalah....ini saya kasi sneek peek sket untuk collection pre-loved
Pypy.Lamb Studio..Ada banyak choice dari maxi dress,toga, short dress,skirt,dan macam-macam lagi.Ada 2 benda lagi tak setel.Business card dan blog tak habis buat lagi.Saya cuba setelkan secepat mungkin,lepas tuh saya akan update pada sesiapa yang berminat.






The Making....




Kalau ada sesiapa yang berminat...boleh laa tinggalkan email anda pada ruangan komen entry ini..Nanti saya akan email newsletter pada anda setiap kali ada update terbaru...Papai!!!

From Puchong With Love...


62 comments:

Rtp Farra Arisha said...

the outfits' designs was really stunning! cantik dipandang and dipakai :))

themalin said...

uwaaaahhh comelnya baju2 tuh!!!
like seribu kali! heee ^_^

EydaSayyeeda said...

nak tahu harga. ;))

Anisa Hang Tuah said...

gojesss

hanabanana said...

naaaaaaaak! mcflurry_89@yahoo.com. hehe can't wait! :)

[sutera kasih] said...

cantekkkkk!!

anumuchan said...

sweet collection :)

eLLa said...

berminat!!
nur_syakilla_nabila@yahoo.com

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

cantek nye....

Unknown said...

alamak..lawanye yang 1st tu!!!!nak??

Wani Ghazali said...

waahh pypy lamb ! ;)

Unknown said...

xsabar nk tggu ni..cepattlaaaa =)
shamilla.nur@gmail.com

ana liyana said...

waaahhh!! akak jahit ke sumer baju2 ni?? ke chombee yang jahit?? hehehe. liyana.ana87@Gmail.com. update taw..

flo... said...

wahhh...sound good...santek ler bju2 pre-loved tu...

Cik Kiah said...

I wanna c more!heee

lady-D said...

baju polka dot tu comey giler!!!
dla ada tag liza join candid contest kalo sudi meh join ya^^

Sharinginfoz said...

comel gak yang polka dot tu

KatekateKite said...

minat minat!

tapi beli nye tatau lah, dapat ke tak =p

suke cuci2 mate! =D

asfira aminuddin said...

alamak! lawa gila la babe! how much you nak jual? intrested okey :)

Azrul Izzaham said...

life with style =) http://ceriterazroul.blogspot.com/

safurara said...

babe email kat i.

safura.rara@gmail.com

HaNa Hani said...

wah..cntek la dress dot2 tuh
ase nak grab2 jee
^_^

MiaDiera said...

ouch cutenye dreess tu:))

syazmia_diera@yahoo.com

amy roslan said...

nak tau updates :-)

sweet_shiver92@yahoo.com.my

amy roslan said...

nak tau updates :-)

sweet_shiver92@yahoo.com.my

Fafau de Craft ( Zana ) said...

nice! fafaudecraft@yahoo.com

.::TAIKO ::. said...

kak liza ..nt hupdate ea..hehe
epalhirata@gmail.com



cam bkenan je dress polkadot tu..hehe

Cik Nino said...

nak jugak
eynour_1810@yahoo.com

sitinurulaieen said...

wah cantik-cantik..macam suka dan berkenan je..;)

syakirahmn said...

dok masuk blog ni slalu nk tahu update pasal blogshop akak ni lahhh. cpt la cpt la cpt la. :P


nk jugak. syakey@gmail.com

thx! && all the best, mesti dpt sambutan ;)

Syeera Hazly said...

comell :)

syiraalee7341@yahoo.com

Bunga said...

cantik baju tu..comel..sapa2 nak bg hadiah kat bunga..beli cepat..ahahaha..(nada poyo)..hakhaka

Liza Razak said...

@rtp farra arisha : owhh...tengkiu2

Liza Razak said...

@ciknamr : kalau suka..mari la beli.murah je

Liza Razak said...

@eyda sayyeeda : kalau nak tau harga boleh pegi kat blogshop saya

http://pypylambstudio.blogspot.com

Liza Razak said...

@anisa hang tuah : tengkiuu tau !!

Liza Razak said...

@hanabanana : saya dah masukkan email awak dalam mailing list pypylambstudio..hehe

Liza Razak said...

@sutera kasih : terima kasih

Liza Razak said...

@ella : saya dah masukkan email awak dalam mailing list pypylambstudio.nanti boleh dapat update selalu..hehe

Liza Razak said...

@meniti senja : thnks so much !!

Liza Razak said...

@salhah suhot : aku dah update kat http://pypylambstudio.blogspot.com.kalau nak...bgtau aku tau

Liza Razak said...

@wanifierdani : aah..macam nama baju budak2 je kan..hehe

Liza Razak said...

@syamiell : dah update dah..sile check email selalu tau

Liza Razak said...

@ana love apez : x pon..ini baju-baju lama.dah x muat dah nak pakai..hehe.Btw,saya dah masukkan email awak dalam mailing list pypylambstudio tau

Liza Razak said...

@flo : thank you !!

Liza Razak said...

@cik kiah : dah update !!

Liza Razak said...

@d_la : tengkiuu

Liza Razak said...

@sharinginfoz : mari laa beli
http://pypylambstudio.blogspot.com

Liza Razak said...

@katekatekite : beli laa..murah2 je
http:/pypylambstudio.blogspot.com

Liza Razak said...

@asfira aminuddin : saya dah update tau
http ://pypylambstudio.blogspot.com

Liza Razak said...

@azrul izzaham : nanti saya lawat blog awak ek

Liza Razak said...

@rara pinkmafia : i dah email kat u..hehe

Liza Razak said...

@hana hani : meh2 beli..murah je :)

Liza Razak said...

@miadiera : saya dah masukkan email awak dalam mailing list pypylambstudio..

Liza Razak said...

@amy roslan : saya dah masukkan email awak dalam mailinglist pypylambstudio.nanti boleh dapat update selalu..hehe

Liza Razak said...

@fafau de craft : nanti saya update kat awak ek

Liza Razak said...

@epal hirata: saya dah update kat email awak tau..dapat tak?

Liza Razak said...

@cik nino : saya dah masukkan email awak dalam mailing list pypylambstudio :)

Liza Razak said...

@siti nurul ain : kalau suka dan berkenan mari laa beli
http://pypylambstudio.blogspot.com

Liza Razak said...

@shakey : dpt tak email?tiap2 minggu ada update tau..murah2 je..hehe

Liza Razak said...

@Eyraalee : saya dah update pypylambstudio..nnt jenguk laa ek.btw,saya dah masukkan email awak dalam mailing list

Liza Razak said...

@bunga : beli utk diri sendiri pon boleh jugak tau..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...