May 31, 2011

Pypy.Lamb Studio



Alhamdulillah..akhirnya siap jugak online blog shop saya yang ciput ni.Sekarang jam sudah menunjukkan pukul 5 pagi tapi saya belum tido lagi...

Sepatutnya saya launch blogshop ni semalam tapi ada banyak benda belom siap lagi..Tu yang sampai tak tido lagi ni..hehe.

Untuk permulaan saya hanya jual baju pre-loved sahaja.Semuanya collection baju-baju lama saya yang saya dah tak pakai lagi.Ada yang saya tak pernah pakai lagi tau..Daripada saya beli almari baru,baik saya jual je kan..hehe

Blogshop saya ni masih baru lagi..Kalau ada kecacatan sikit tuh saya mintak maap yer...al maklum laa budak baru belajar.Kalau ada sebarang cadangan,email kat saya yer..

Sekarang saya dah betul-betul mengantuk ...malas nak membebel panjang-panjang.Mari saya kasi sneek peek sikit apa yang ada dalam Pypy.Lamb Studio





Kalau nak tengok banyak lagi..sila laa jenguk blogshop saya :


Malan ni saya akan update untuk tops pulak ok....


Haa...lagi satu..kepada kawan-kawan yang follow dan komen entry saya sebelum ni..saya nak say sori banyak sebab tak sempat nak reply dan follow anda balik.Nanti saya akan reply dan berkunjung ke blog anda semua slow-slow ok?


From Puchong With Love..



11 comments:

safurara said...

rara dh follow blogshop liza =)

Rtp Farra Arisha said...

all the outfit was very nice to be looked. hoping everything will be settled faster ok :))

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

moga sukses...

Liza Razak said...

@rara pinkmafia : owh...tengkiuu2.terharu ni..

Liza Razak said...

@rtp farra arisha : hopefully...thank you for ur support !!

Liza Razak said...

@meniti senja : terima kasih !!

[sutera kasih] said...

cantiknya !! :)

Liza Razak said...

@sutera kasih : thank you :)

bawal crepe putih said...

lawa lawa lah dresssssss *geram !

btw, i dah follow u ;) tQvm =)

Liza Razak said...

@emeera asnary : tengkiuu follow saya!!

...me... said...

dah singgah blog liza..sumer baju cantek2..all the best yek... - syida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...