May 23, 2011

Swing Like a Bird....

Lately saya busy sangat....dengan siapkan PypyLamb Studio nyer lagi..attend kenduri kawin.Busy tapi seronok sangat.Yang tak seronoknya bila tengok gambar..alamak...badan sudah gemokk !! Tak tau nape sekarang asyik nak makan laksa je..huhu.Semalam saja..saya makan almost 5 kali tau..Tak pernah lagi jadi macam ni.Selalu saya makan nasi sekali sehari je....itu pon dinner sebab nak temankan Mr Kudud makan...huhu





Semalam saya attend kenduri kahwin Ehsan dan Elly di Sungai Buloh.Kali ni side Ehsan pulak...Meriah gila semalam.Malam sebelum tuh kitorang datang untuk majlis Doa Selamat.Siap makan kambing golek lagi..hehe.Sekarang baru paham kenapa saya gemok...hehe



Kalau ada masa lagi..saya buat entry bergambar untuk kenduri kawin semalam...Semalam semua panggil saya Darth Vader..kenapakah?? owhh...sebab saya pakai shawl lain sikit semalam..Testing2..hehe


Jumpa lagi malam nanti......papai !!


From Puchong With Love....



31 comments:

safurara said...

weird but beautiful ><"

Fafau de Craft ( Zana ) said...

sweet jerk dok kt buai tue... :)

mOon EyEzS said...

mana ada gemOk...chumilnya...geram tengOk pypy!

Nina Aman said...

gemok???hell NO!! u r gorgeous!

Hannah Muminah said...

u r so cute^ ^

Anisa Hang Tuah said...

sangat cantik!!

Rtp Farra Arisha said...

wahhh laksa teliurrrnye. kat sini susah nak jumpe laksa!!!

well, the photos look very good! :))

Zura Tahir said...

5 kali makan..mkn yg berat2 ke ringan2 je..:D

Biha Petom said...

cntik..keep it like tht je..xyah kurus lg, hehe

Rose said...

salam.

cantik nye awak :D
kalau ye pun, tembam tu comey apa.
tapi saya tengok xder lah gemuk.

terima kasih krna sudi follow. hari tu nak comment, but the shout box covered half of the page, susah nak tengok posting. hehehe.

ok keep in touch~

----
It's called Excited yet Nervous

kocix! said...

alah3 ayunyer~..

Jujurara said...

cute la kamu..:)

Liza Razak said...

@rara pinkmafia : betul part weird tuh..hehe...part beautiful tuh macam tak je

Liza Razak said...

@fafau de craft : hahaha...tp sakit pinggang betul time tuh...sebab buai die kecik sgt.al maklum laa..buaian tuh khas utk budak2 je..hehe

Liza Razak said...

@kami hidup : :) back !!

Liza Razak said...

@moon johari : dah berisi tau...tengah susah hati macam mana nk kuruskan pipi ni..hehe

Liza Razak said...

@nina aman : uikk...tengkiu2

Liza Razak said...

@hannah muminah : tengkiuu sis !!

Liza Razak said...

@anisa hang tuah : tima kaceh daun keladi !!

Liza Razak said...

@rtp farra arisha : tu laa..kat sini pon ade 1 tempat je yang jual...nasib baik sedap!! tu yg mengidam nak makan hari2 tuh

Liza Razak said...

@zura : berat dan ringan..3 kali makan nasi..1 laksa dan 1 bihun tomyam..banyak tak??hehe

Liza Razak said...

@biha : tengkiuu..tp saya nak kuruskan pipi saya ni..makin membulat !!

Liza Razak said...

@rose : w'lam...terima kasih..prob shout box tuh saya dah fixkan..nasib baik ade blogger bgtau.saya sebenarnya dah berisi sikit ni.husband dah komplen.terpaksa laa diet ni..hehe

Liza Razak said...

@kocix! : itu bkn ayu dah...gedik namanya..hehe

Liza Razak said...

@pwincess lov3y dov3y : tima kaceh yerr !!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

makan selagi ade selera...

ana liyana said...

cantik la shawl akak, beli kat ne?
tembam itu comel.!! slagi x roboh buaian tu maknanya ok lagi la kan. dah lame x dengar story pasal chombee yang nakal tu. die dah jadi budak baik ke?? hikhik~

Liza Razak said...

@meniti senja : kalau lelaki ok kot..tapi perempuan ni kalau gemok nnt..ssh nk beli baju..hehe

Liza Razak said...

@ana love apez : shawl tuh mak bagi..hehe.arini akak baru update cite psl chombee.nnt awak tgk laa yer

MiYOKO SuKi said...

darth vader yg cntik n sweet.. :)

Unknown said...

kesian kakak baju kuning..,
gambar lelap mata while kakak tudung darth vader bulat mata...cantik baju kurung!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...