May 6, 2011

Tag By Eyka Lai Kha !!

Saya sudah ditag oleh Cik Eyka Lai Kha yang comel untuk menjawab soalan-soalan cepu mas ni...hehe.Sori laa semalam tak sempat nak buat entry ni sebab satu hari tak de kat rumah.
 
 


Baik laa...saya jawab sekarang !!


1)  4 Perkara Yang Menggambarkan Liza Razak

(adoi...susahnya soalan...hehe)
~ Garang ( Wahh...ni selalunya kat Chombee dan Mr Kudud je)
~ Talkative ( Boleh pot-pet tanpa henti selama 4 jam..hanya berhenti bila pergi toilet dan minum air sahaja )
~ Passionate 
~ Suka shopping


2) 4 Nama Manja

~ Pypy (ni Mr Kudud kasi pasal pipi saya boolat)
~ Kak Yong ( nama panggilan di rumah )
~ Umang
~ Liza


3)  4 Perkara Baik Yang Kamu Buat Hari Ini

~ Masak macaroni goreng
~ Mandikan iguana saya
~ Kemas rumah
~ Basuh baju


4)   4 Tempat Yang Nak Sangat Pergi

~ Mekah
~ Mauritius
~ Bali
~ Sipadan


5) 4 Benda Wajib Bawa Keluar

~ Camera  
~ Perfume
~ Purse
~ Compact Powder


6) 4 Perkara Terakhir Kamu Buat Sebelum Join Contest Ini

~  Tido ( hehehe..saya memang kaki tido )
~ Check E-mail
~ Makan Biskut Munchy
~ Layan channel Fox


7) 4 Orang Paling Kamu Sayang Di Dunia Ini

~ Family ( Abah, Mak, Peloq & Adik )
~ Mr Kudud ( Sayang woo....)
~ Chombee & Chicken ( Boleh kira sekali ke..pasal diorang ni haiwan..hehe )
~ Kawan -kawan baik saya



8) 4 Jenis Ragam Manusia Kamu Jumpa Hari Ini

~ Motivated
~ Pemalas
~ Pendiam
~ Busy Body



9) 4 Misi Yang Mesti Kamu Capai Dalam Tahun Ini

~ launch online shopping blog saya  PypyLamb.Com
~ Tambah lense baru untuk DSLR saya
~ Belikan gitar LTD untuk Mr Kudud
~ Ada studio sendiri dalam rumah



10) 4 Habit Buruk Kamu

~ Suka Tido
~ Pemalas 
~ Suka makan depan TV
~ Tido lewat



11) 4 Perkara Yang Kamu Fobia

~  Driving dalam hujan  ( Pernah accident teruk last year )
~ Lipas
~ Bunyi guruh dan kilat
~ Tempat yang sangat tinggi ( gayat giler !! )


12) 4 sebab join contest ini

~ Sebab ditag
~ Malas nak fikir idea untuk entry terbaru
~ Boleh laa orang tau pasal saya sikit
~ Tak de keje...hehe



Saya nak tag orang pulak !!









From Puchong With Love....



12 comments:

mOon EyEzS said...

gud luck!
simple je kamu ni...suka!

ann dhaniah said...

macam best je..nak join la.. ;)

puteri ain said...

macaroni goreng ? yummmy !!

pikalurve said...

thank you tag :)

MiYOKO SuKi said...

dear, bile nk launch online shop tuuu... :)

cant wait to shopping there..

Liza Razak said...

@ moon johari : tima kasih!!

Liza Razak said...

@ann dhaniah : join laa sekali...!!

Liza Razak said...

@puteri ain : yupp...meh join sekali makan.ade lagi ni..hehe.tp x tau laa sedap ke x..

Liza Razak said...

@pikalurve : sama2 :)

Liza Razak said...

@miyoko suki : online shopping ek...dalam proses..dlm bln ni jugak launch.ape2 saya update kat blog ek

InaAchik said...

eh, ada nama ina achik di situ...
oke2, akan tunaikan tanggungjawb! heheheee...

Eyka Laikha Zulaikha said...

cun!

hehe...

tengs liza razak.
suka style kamu .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...