Jun 16, 2011

Kegilaan Baru - Bimba & Lola


Saya ada kegilaan baru..ala-ala wishlist jugak ni..hehe.Sekarang saya gila sangat dengan brand Bimba & Lola.Especially handbag..aduhh..handbag dia memang da bomb!

 So wishlist saya tahun ni nak dapatkan sebijik handbag ni dengan duit sendiri.Dan semestinya bukan dari duit Mr Kudud..hehe.Dah berangan gile nak pakai handbag Bimba & Lola ni..




Saya suka sangat handbag ni..Tak tau ade lagi ke tak kat butik.Tak per..next time mesti ada design handbag yang lagi cantik kan.Brand ni actually baru lagi kat Malaysia dan asal dari Spain.Tak silap saya Butik Bimba & Lola ni ada kat Pavilion dan The Gardens Mid Valley.Price Range agak boleh tahan mahal jugak.Sebab tuh kena kumpul duit banyak-banyak ni..hehe.Design die lebih kurang Massimo Dutti

Hopefully boleh kumpul banyak duit !! ( Tak tau laa boleh dapat ke tak kan..hehe)


From Puchong With Love..





6 comments:

vampire's lovex said...

ohhh semattttt...nak wedges dia jugak....

tapi apesal cm mahal2 je rega dia..atoiiii

Raden said...

nti da beli..sy nk pinjam leh?

♥MAMASYAZA♥ said...

kat kedah ni takde lagik jenama tu, tapi nampak gaya tu memang cantik, kasut dia pun nampak cantik...sah2 le liza kena beli

Liza Razak said...

@vampire's lovex : tu laa...kena simpan duit byk2 ni..tu pon belom tentu cukup..hehe

Liza Razak said...

@raden : boleh2..tapi lambat lagi baru boleh pinjam psl duit pon x cukup nk beli lg :)

Liza Razak said...

@mamasyaza : kalau akak kata kena beli makanya saya kena beli gak tahun ni.habis laa kurus lps ni sbb kena ikat perut..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...