Mar 7, 2013

Media & Bloggers Get Together at #TheLabelsBazaar

Rasta TTDI . 2 Mac 2013


Sorry saya lambat sikit update pasal Media & Blogger Get-Together yang berlangsung di #TheLabelsBazaar, Rasta TTDI weekend lepas. Baru je baik daripada demam panas. Back to my story, saya telah dijemput oleh Diyana, founder The Labels untuk menjadi blogger jemputan bersama dengan blogger dan vendor lain. Selain dari kami (vendor dan blogger), ada NGO yang terlibat sama untuk mengumpul dana untuk Tabung Gaza iaitu "Let's Put a Smile On Their Faces". Saya sampai agak lewat sedikit haritu, nasib baik majlis belum bermula lagi. Yang pasti saya nampak Norish Karman dan blogger Syafiqah Hashim (http://syafiqahhashimxoxo.blogspot.com) ada sekali. Kebetulan Diyana ada minta saya ajak blogger lain sekali. Terus teringat nak ajak Pika yang kebetulan tinggal di Kota Damansara. Thank you Pika for supporting ! Kami semua sempat beramah mesra dan camwhoring beramai-ramai. Sempat jugak saya bergambar dengan Norish Karman. Cantik betul Norish Karman ni! Dia pun ada buka booth di sana. Selain itu saya sempat jumpa dengan kawan saya Mediha yang saya kenal dari event Sunsilk tahun lepas. Dia merupakan founder Medeaz  ..online shop yang menjual custom made shawl dan maxi skirt. Apa pun The Labels Bazaar ni memang happening. Rugi pada sesiapa yang tak datang..sebab vendor semuanya best !

The Labels ni bukan semata-mata organize event je tau. Mereka baru je launch The Labels Ready To Wear yang akan dijual di website official The Labels tak lama lagi. Untuk mengetahui update terbaru mengenai event ataupun collection baru The Labels Ready To Wear korang boleh like Facebook Fanpage The Labels.( https://www.facebook.com/thelabels.net ) Anyway thank you Diyana kerana menjemput saya...kalau ada next event jangan lupa jemput saya lagi.  Saya pasti akan support ! :)



Love,
LIZA RAZAK





9 comments:

Unknown said...

Wow bestnya! Loving your trousers kak Liza :)

pinky said...

tu lah...ms gmbr first tu nmpk mcm NK...mmg btl dia...

Syafiqah Hashim said...

cepat-cepat baik dari demam ye kak..
seronok dapat jumpa akak hari tu~~
thanks for invite me..wink wink ^_^

Unknown said...

liza pakai apa pun cantik....dan nampak sesuai...

Ayue Rejaluddin said...

Meriah jugak ye nampaknya... =D

Syazana Zainn said...

bestnya tengok event2 mcm ni.. :)

Alin Marlini said...

best boleh jumpa yang lain2

Ratu Hatiku said...

Bestnya ada vent mcm nie... :D
Semoga beransur pulih ya..

Raz said...

Norish Karman looks so young!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...